Vaše online marketingové pokrytie by nemalo prebiehať len na úrovni internetových vyhľadávačov. Minimálne rovnako dôležitými, ak nie doležitejšími, kanálmi pre marketing na internete sú sociálne médiá a siete.
Facebook, Twitter, Google+, Instragram, Pinterest či LinkedI Nevyznáte sa v toľkých sociálnych sieťach? Nevadí, my ich poznáme všetky. Báť sa však nemusíte, vo väčšine prípadov odporúčame využívať len tie, ktoré majú pre vás reálny význam.
Aj vďaka tomuto sa pre váš biznis otvárajú nové perspektívy komunikácie a vy môžete cieliť príspevky na skupinu, ktorá vám vyhovuje. Je jedno či predávate športové potreby, nábytok na mieru alebo vlastníte internetový obchod s e-knihami, svojich potenciálnych klientov si nájdete vždy.
Komunikácia na sociálnych sieťach je veľmi efektívny marketingový nástroj. K správnemu fungovaniu je ale potrebná vzájomná spolupráca a pravidelná komunikácia medzi nami a klientom. Aktívna komunikácia klienta so social media špecialistom je kľúčový faktor pri propagácii na sociálnych sieťach. Pokiaľ klient nedodá včas podklady, nemôžeme ani my včas uverejniť príspevok a klient prichádza o potenciálnych followerov a konverzie.
Ako ale vytvoriť ten správny koncept a zacieliť komunikáciu a propagáciu na to správne obecenstvo? Ako zvoliť tie správne témy, písať pútavé články a kedy ich publikovať?
Odpovede na tieto otázky nemusíte hľadať, pretože my ich poznáme. Správne nastavenie kampane na sociálnej sieti vám môže ušetriť značné množstvo času a peňazí a zabezpečiť niekoľkonásobne vyššie konverzie.
Správa a marketing na sociálnych médiách Facebook, Instagram, Google+, Twitter, LinkedIn:
- Vytvorenie stratégie kampane
- Vytvorenie grafických podkladov
- Tvorba pútavého textu
- Zacielenie príspevku na vhodnú cieľovú skupinu
- Výber umiestnenia kanálu/reklamy
- Správa viacerých súbežných kampaní
- Pravidelné monitorovanie, testovanie, optimalizácia kampaní
- Samozrejmosťou pri každej PPC kampani sú aj periodické a záverečné vyhodnotenia výsledkov v podobe prehľadného reportu pre klienta