Podnikáte alebo sa na podnikateľskú cestu iba vydávate? Máte dobrý biznis zámer a nápad, no neviete ako správne vybudovať značku tak, aby bola v povedomí, poznateľná, s dobrým menom a zárukou kvality? Riešením je v tomto prípade budovanie značky známe aj ako branding, alebo v prípade už existujúcej nevyhovujúcej značky jej rebranding.

Budovanie značky nie je krátkodobá a jednoduchá záležitosť, preto by tento proces nemal byť podceňovaný alebo zanedbávaný, ale mal by sa stať neodmysliteľnou súčasťou vášho podnikania. Značka je s vami po celú dobu podnikania. Personál, vedenie a jeho štýl, vízie a ciele sa môžu v priebehu času meniť a modifikovať, no značka (vaša poznateľnosť) je v tomo zmysle konštantná.

Branding zahŕňa široké spektrum zložiek a činností. Patria medzi ne, okrem tvorby loga, sloganu či produktu aj poznateľnosť vašej značky, povedomie o nej vo vašej cieľovej skupine či zákaznícky servis. Dôležitou súčasťou brandingu je aj takzvaný tone of voice – forma a spôsob komunikácie, na základe ktorej odovzdávate informácie svojim existujúcim aj potenciálnym zákazníkom.

Kontaktujte nás, aby ste svojmu podnikaniu dopriali novú energiu a vašim zákazníkom poskytovali takú formu zážitku zo služieb či produktov, na ktorú budú radi spomínať.